Thursday, November 10, 2011

Chef & Makan...


Assalamualaikum.....
weeehuuuu....

Kanape bile tgk tv tetiber rase mcm nk jd mcm dlm tv tu...?? kenape hah kenape?? aku pon tak tau sebenarnye... nak tau aku tringin nk jd ape..?? aku rase tringin nk join rancangn master chef malysia tu la.... kahkahkahkah.... tolong jgn gelak ok!! kahkahkah..... mcm beshh jer kan... masak mcm2 dlm keadaan kelam kabut cam tu kan.... hahaha... seriyes aku suke.... mcm tak cukup tgn jer masak nye... kalo aku ler mau bepeluh2 kejap2 tu gak...  sebeno nye aku pon bukan la pndai sgt masak2 ni kan... stakat masak tuk makan 2 3 org lepas le kan... kalo masak sedap2, cantik2, mcm master chef tu mmg tak dpt la kan... tp itu la yg beshhh...

Memang respect giler la kat diorg yg brani masuk tu... dah la sume nye bidang lain2... jauh dr bidang masak-memasak ni... tp still bole masak besh2... cool laaa... kalo aku yg masuk lg la cool.... hahaha... cool lah sgt..! next musim punye aku betul2 nk masuk ni.... hahaha... benarkah..?? apakah..??? hahaha... berangan la ct oiiii.... engko tu dh la x pandai masak....  tak cool pulak... mane leh masuk.... hahahaha... errr tapi x mustahilkan... ~~lalalalalala~~~~ :)

Tapi kan... stakat ni rase nye leh jd chef tuk anak2 jer kot.... sbb anak aku suke puji kalo aku masak.... budak2 ni mmg x reti tipu kan.... jd makne nye aku masak mmg sedap la kan.... hahahahaha..... :) mari kite gelak ramai2..... kahkahkah.... :)

Ni lah anak2 aku yg sentiasa puji apa saje yg mak nye masak.......


 Ni kakak dan adik nyer....


Kakak dan adik di hari raya.....


 Kakak ngan adik tgh dengo ceramah dr mak nih.....


 Insyirah ~ Kakak

Haziq ~ Adik


Jadi aku rase bior aku jd chef tuk anak2 je lah... Lebih senang dn mudah kan... hehe... sebab diorang ni aku masak ape je diorang mesti makan punye... hehehe...



mood : jln2 cari resepi.... hihihi.... lalalalalalala~~~~~



No comments: