Wednesday, March 9, 2011

....dan apabila......

Weehuuu..... dan apabila..... smbung2... cpt2... meh ramai2 kite smbung ayat tuh.... huhuhu....

...dan apabila novel berada di tangan... hahaha... ni sebeno nye aku nk ckp.... dan apabila novel berada di tangan maka aku akan terus terleka dgn keasyikan cerita nya.. hehe.. betui la bila ade jer novel kt tgn trus nk bace.. x sempat2 dah... rase nk je bace bg abih 1 hari... tp... apakan daya masa amat terhad... nak2 pulak novel cintan cintun... alahai... rase cam dh masuk jer dlm novel tu... huhu... nape la aku jd cm ni.... agak terlalu menjiwai kot.. haha.. x sesuai...

mingu ni aku dpt novel baru... bile dpt jer mule le maleh nk wat bende lain dh... fb pon maleh nk layan dh.. blog lg la... hehe.. tu lah penangan bace novel ni... eh org lain pon cm ni gak ker..?? atau aku sorang jer...?? x kesah la... janji aku hepy... ye dak..? lg pon mmbace ni kan ke jambatan ilmu...hehe... tp kalo bace novel cinta ni ader ilmu ker..?? hehe... ok la kn, leh menambah  jiwang dlm jiwa... hahahaa....

ok2 aku nk g smbung bace novel jap... hekhek...


mood : layan jiwang.... hekhek...

3 comments:

mykhalis said...

buleh le kasik pnjam novel camnie..kan? kan? Khalis banyak novel lama je..novel baru dah tak masuk jiwa..hehe..paling suka tulisan mat romeo gila-gila

Azroy Bin Kassim said...

apsal pompan suka baca novel r?? lagi2 novel cinta.. akak roy ada 2 kabinet untuk novel je.. tak paham la.. haha

::thanks sebab sudi baca semua entry roy walaupun tak best.. mat besi kirim salam balik.. huhu

akutetapaku said...

~khalis~ sayer bace novel cinte.. org laki2 mmg x suke.. hehee..jd x buley la pinjam... hekhek...

~azroy~ org pompuan ni mmg jiwa jiwang... kahkahkah... tu psl suke bace novel....
ur welkem... sayer mmg suke mmbace... besh x besh blakang kire.. bace dulu... ok lah sume n3 awak tu.. matbesi tu msti encem kan..? kihkihkih....