Saturday, March 12, 2011

Jepun....Tsunami....

Sejak smlm hingga lah ke saat ini org mmg x abih2 dok cerita psal Tsunami yg melanda Jepun... aku pon sma la gak... dr mlm td dok ngadap lptop bace berite, tgk video.. bace blog2.. ape sajalh mengenai Tsunami yg melanda Jepun smlm... Subhanallah sgt dashat... aku yg tgk kat intenet ni jer dh rase takot macam mana la diorang yg tgk kt depan mate tu... aku x dapat nk bayangkan...

Cuma yg aku katakan hanya lah berdoa ke hadrat Ilahi agar bumi Malaysia yg aman damai ini di jauhi dr sebarang bencana yg amat dashat tu... Syukur sesgt krna aku masih lagi bernafas di bumi yg permai ini... aku x mo ckp byk2 sgt... meh kite tgk gambo2 ni... 










:: mendoakn agar bumi Malaysia Yg Permai ini dilindungi dari segala malapetakata......


mood : insaf........

4 comments:

toyolkiut said...

time tngok brita dan video tsunami ni kan..
nampak senang2 je air sapu apa yg ada dlm laluan nye kn..
kuasa alam tiada yg dpt jangka dan tentukan..
Tuhan Maha Kuasa..

akutetapaku said...

itu la... takot sgt bile tengok....
Tuhan Maha Kuasa... kite pon x tau ape yg akn belaku d masa akn dtg...

mykhalis said...

semoga yg ada dalam bencana terselamat.. dan mereka buleh bangkit semula

toyolkiut said...

yg geram tu kn, boleh pulak bini pm wat knyataan gmpa bumi dan tsunami tu blaku sbb pbngunan x mesra alam..
huhu.. x de kaitan langsung.. ia x blja geografi kot..