Tuesday, May 17, 2011

Telinga Yg Tebal & Kebal....



Aku ada impian... dan aku sdg mengejar impian itu.... aku tahu dlm mengejar impian pasti ada cabaran dan dugaan yg sedia mennti.... dan... aku harus memiliki telinga yg tebal dan kebal untuk mendengar kritikan2 yg dtg bertubi2... bersediakah aku..????

Waaahhhh... rase sgt lama aku x update blog nih... uhu.. sgt rindu...  rindu tuk update blog... rindu nk berjln2 di blog kenkawan... rindu dan komen-mengomen.... rindu nk tersenyum2 sambil mmbace komen kenkawan... rindu nk gelak guling2 bace n3 kenkawan.... ohhh aku rindu kan semua itu.... huwaaa..... Kekangan masa yg mmbuatkan aku tdk sempat tuk melakukan semua itu... (Betui ke pon ayatnya...bantai je lah..)

Okeh, aku akn cuba dan terus mencuba.... 


ni telinga yg tebal... tuk bersedia menerima pujian & kritikan....



ni telinga yg kebal... tahan lasak telinga nih... kebal... hakhak... bersedia tuk kritikan yg amat memedihkan... aduhh... menikam kalbu.... hukhuk....


mata merenung tajam.... penuh dgn kemarahan... tp.... harus bersabar.... bukan sume org tau ape yg kita rasa dan apa yg kita nak.... sabar...sabar.... baru lah impian boley mnjadi kenyataan....


apakah impian itu...??? oh... terlalu sukar tuk di katakan dan diperkatakan... impian aku..... oh.... aku x boley bgtau lagi... sbb.... oh... aku x tau... nnti lah... mungkin di n3 akan dtg aku akn berkongsi.... mungkin kegembiraan atau pun sebaliknya....  doakan aku yer kawan2.... semoga aku terus tabah.. dan tabah... dan tabah... :)



pssstttt..... ari ni mood mau berblogwalking.... wink..wink... :)







9 comments:

MiZ Rayy said...

semoga trus tbah... jgn sesekali pts asa.. =)

Silent said...

apa impian tu??
curiouslah

Rafi Nilhan said...

dont give up.. :)


saya bukan cikgu

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

share la apa impian tu..

akulahct said...

Miz Rayy ~ tQ... sudi dtg jenguk n komen kt sini... :)

tQ.. tQ...


Silent ~ rahsie.... hehe... :)


Rafi Nilhan ~ owh tQ...

owh... bkn cekgu ek... tp tengok rupe dh tau anda cekgu... hehe....


Azroy ~ Wahhh lame incik roy x dtg sini... hihi...

impian itu rahsie... hehe...

mykhalis said...

lamanye tak nampak.. bz bebeno skrang nie..hihihi

akulahct said...

khalis ~ huhu... ct ade jer.. khalis jer yg x nmpak... bz sesikit jer... hehe...

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!
nape rahsia lak?? xkn nk tgu kawin dgn roy baru nk cite?

akulahct said...

roy ~ kahkahkah... rahsie mn bley citer... kawen..?? hakhakhak....