Saturday, April 2, 2011

Merah Inai Di Jari

Org kawen kalo x pakai inai mmg x sah kan... ye la kan kalo mase kawen x pakai bile masa lg nk pakai kn.. x kan dok saja2 nk pakai inai beria bagai.... org biasa pakai inai kat jari je kan.. tp org skarang nih,,, mak aih kalo pakai inai dh merapu-rapu dh... kalo boley nk pakai sampai ke ketiak agaknya... x paham aku....

Tapi tahukah anda maksud di sebalik kaler merah inai itu sendiri....?? cewahhh ayat skema jap.... org kata kalo lagi merah warna inai di jari maka ini mmbawa maksud mak mertua sayang.... ni org kata la... bkn aku kata... aku tolong tulih jer....

nah amik kau!! 



ni lg satu.... ish3...



kalo cenggini x cukup merah yer kwn2...


yg ini pon.......



yg ni kompom mak metua x sayang langsung....



yg ni... ok la kot.... tp x cukup merah lg...



yg ni pon ok gak....



mesti korang nk tengok kan mcm mana la rupa inai di jari aku dulu kan.... merah ker..?? oren ker..?? kuning ker..? hijau ker..?? ok2... atas pemintaan ramai meh aku tunjukn gambar jari aku mase aku kawen dulu yer... gamba jari jer tau.....


@

@@

@@@

@@@@

@@@@@

@@@@@@

@@@@@@@

@@@@@@@@

@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@



tadaaa........


oh sunguh merah..... apakah makna nya itu.....??




pssstttt... apasel dok buat n3 mak mertua jer ni.... adakh utk mmbodek.... tp mak metua aku x pandai bace blog2 nih... hehe


mood : ok2 jer.....






6 comments:

atiey azha said...

haha . ye kee ? baru tau . nanti nak kasi merah habis laa . erk ~~ boleh ke ? hehee

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

rj Etika said...

ohhhhh......kalau quitik merah tu? mak mertua sayang ke, mak mertua lempang? hahah.

oh...terasa nak kawen cepat pulak. ;p

akutetapaku said...

atiey azhar ~ kene kasi merah tau... kompom mak metua syg lebey2... hehe

rj Etika ~ ok jugak... mane le tau lempang tu lebey sedap.. haha
kawen cpt2... kawen tu beshh.. haha

nelly said...

lawanya !

akutetapaku said...

nelly ~ haiii.... ape yg lawa?? hehe...

Bella Bell said...

alolaa...comeynye inai..hehe~