Sunday, April 24, 2011

Aku Kene Sound....

Weehuu.....

Hah amik kau... aku kene sound.... huhuhu.....

Disuatu hari yg hening.... burung pon berkicauan....

anak : mak.... insyirah nk susu....


mak : eemmm... jap...


anak : mak cepat la... insyirah nk susu....


mak : kejap la... mak nk bace ni jap.... (smbil meriba lptop bc blog2 kenkwan..)


insyirah : makkk....


mak : jap laaaa..... (mate masih memandang lptop..)


anak : mak!!!... kang insyirah buang laptop tu kat dlm longkang kang.... insyirah suruh mak buat susu... tp mak buat tak tau jer...... (smbil buat muke garang...huhu)


mak : ye la... ye la....sambil brkate di dalam hati....ish anak aku nih, guna ayat aku nmpak..


anak : haaa... mcm tu la.... baru la insyirah sayang mak..... (buat muke manje.....)


Aku mmg la slalu gune ayat tu tuk takut2 kan anak aku.... "kang mak buang beskal tu dlm longkang kang.." kalo aku pangil masuk umah x mau masuk tu la ayat yg aku slalu gune... skali dia bg balik kat aku daaa... hah amik kau... sabo je laa...



ni lah budak potpet potpet...



pssttt... budak kecik ni mmg senang hafal dan ingat ape yg kite cakap... jd jgn la kite suke ckp bukan2... nnti cepat jer dia ikut.... huhu....



mood : gumbira.... esok gajiii... yeayyyy.....




13 comments:

~~Ticer Wann~~ said...

wohoo hebatnya anak dia.... pandai dia marah umi dia ehh :))

Bella Bell said...

hahaha..style gila anak akak..tiru emak sungguh2 tu..hehe..kim salam kat dia ea :)

akulahct said...

Ticer Wan ~ anak2 zmn skarang mmg cengitu... huhu...

Bella ~ hehe.... bdk skarang mmg, suke ikut ape yg kite buat bkn ikut ape yg kite ajar...
salam mu tlh dikirim... hihihi..:)

mykhalis said...

amboi..ayat anak.. sebijik macam ayat mak dia..hehe

akulahct said...

khalis~ tu la pasal... ct x ajor tau... hihihi....

Kina said...

haha..mcm tuh la anak didik acu...bijak selalu...hahha

akulahct said...

Kina ~ Bijak tu mcm mak dia..hehehe...

Silent said...

yeay.esok belanja!!!

akulahct said...

silent ~ okeh... nnti aku blanje mekdi erk... hihihi...

| gad1s s0ypans | said...

hehehe....
twins 0mak tue.....
c(:

happ....
gaji x blanja gad1s p0wn ekkk.....
(=

akulahct said...

gadissoypan ~ hehe.... twins ek...

duit gaji dh abih... tungu bulan depan lah... hehe...

biieyna velenie luv JB.. said...

wahh , hebadd naa .. btw , comell ayat <3

akulahct said...

biieyna ~ hehe... comey kan... mcm mak dia... hakhak... :)